De 15 beste afslank tips ooit!

Tip 6: Geniet van snacks weg van huis.

Wanneer je een zin hebt ik een snack wandel dan naar de ijs salon of maar er een familie-uitje van.

Door dit te doen hoef je je geen zorgen te maken over de verleiding een snack te pakken thuis. En het is gelijk een aangename manier om te bewegen wanneer je probeert gewicht te verliezen.

En voor de keren dat je het niet kunt laten bevoorraad je je keuken met vers fruit. Dat kan immers net zo lekker zijn als elk ander dessert.

Tip 7: Eet meerdere mini-maaltijden tijdens de gehele dag.

Als je minder calorieŽn eet dan dat je verbrandt verlies je gewicht. Maar als je honger hebt de hele tijd kan dat een moeilijke uitdaging zijn.

Studies tonen aan dat mensen die 4 of 5 maatlijden of snacks per dag eten beter in staat zijn om hun eetlust en gewicht te beheersen.

Het is aan te raden je dagelijkse calorieŽn te delen in kleinere maaltijden of snacks over de gehele dag. Start als velen met je ontbijt vroeg op de dag en eindig met je diner.

Tip 8: Eet eiwitten bij elke maaltijd.

Eiwitten zijn meer bevredigend dan koolhydraten of vetten en dus kan dit dus het nieuwe geheime wapen in gewichtsbeheersing zijn.

Meer eiwitten en matig met koolhydraten samen met een levensstijl van regelmatige lichaamsbeweging is een uitstekende mogelijkheid om af te vallen.

Genoeg eiwitten binnenkrijgen helpt de spiermassa te behouden en stimuleert vetverbranding. Je voelt je sneller vol. Zorg dus voor gezonde eiwitbronnen zoals onder meer yoghurt, kaas, noten of bonen.

Tip 9: Spice it up.

Voeg specerijen of chilis toe aan uw maaltijden voor een smaak boost welke je meer tevredenheid kan geven.

Voedsel dat geladen is met smaak zal je smaakpapillen een meer voldaan gevoel geven zodat je niet zo veel eet.

Wanneer je iets zoets wilt kun je bijvoorbeeld zuigen op een smaakvolle lolly met een langdurige uitbarsting van zoetheid met slechts een paar calorieŽn.

Tip 10: Bevoorraad je keuken met gezonde gemak producten.

Met kant-en-klare gezonde snacks en maaltijden zal je minder geneigd zijn langs de drive-inn of een pizza te bestellen terwijl je binnen 5 of 10 minuten een gezonde maaltijd kan maken.

Je kunt je keuken bijvoorbeeld bevoorraden met:

  • 94% vetvrij magnetron popcorn (20-25 calorieŽn per kop, en je kunt het maken in 2 minuten of minder)
  • Bevroren fruit
  • Tassen met gewassen groentes
  • Blikje gesneden tomaten
  • Blikje bonen
  • Voorgekookte gegrilde kip borsten
  • Een paar porties voorgekookte bruine rijst

Binnen enkele minuten kun je een gezonde snelle maaltijd bereiden.

Vorige pagina

Volgende pagina

Copyrights © 2018 AfslankBlog.nl. Alle rechten voorbehouden.

We gebruiken cookies om content en advertenties te personaliseren, om functies voor social media te bieden en om ons website verkeer te analyseren. Ook delen we informatie over uw gebruik van onze site met onze partners voor social media, adverteren en analyse. Deze partners kunnen deze gegevens combineren met andere informatie die u aan ze heeft verstrekt of die ze hebben verzameld op basis van uw gebruik van hun services.


Meer informatie -